17/5/10

Μήπως δεν έχετε ‘όρεξη’ για δίαιτα;;;

Για πολλούς ανθρώπους είναι δύσκολο να βρίσκουν κίνητρα για να ξεκινήσουν ή να συνεχίσουν τη δίαιτα τους, παρόλο που γνωρίζουν ότι τα παραπανίσια κιλά μπορεί να τους δημιουργήσουν προβλήματα υγείας.

Υπάρχουν κάποιοι ψυχολογικοί παράγοντες που μας εμποδίζουν να συνεχίσουμε τη διατροφή μας για έλεγχο βάρος.
Τέτοιος παράγοντας είναι το στρες - προβλήματα στη δουλεία, στη καθημερινότητα μας, αϋπνία, κλπ. Οπότε για να μειώσουμε το στρες πρέπει να μάθουμε πώς να το διαχειρίζουμε.
Άλλοι παράγοντες είναι η κακή διάθεση και η απογοήτευση – δε μας δίνουν το θάρρος και την ενεργεία να εξακολουθήσουμε το πρόγραμμα μας. Για αυτό πρέπει να ‘υιοθετήσουμε’ τη χαρά και την θετική ενεργεία από οτιδήποτε συμβαίνει και υπάρχει στην καθημερινότητα μας, στη ζωή μας. Πρέπει να είμαστε αισιόδοξοι για να πετύχουμε το καλύτερο αποτέλεσμα για τον εαυτό μας.

Κάτι άλλο που θα μπορούσε να σας εμποδίσει να συνεχίσετε τη δίαιτα σας είναι ο στόχος που έχετε βάλει. Τι εννοώ; Εάν ο στόχος σας είναι να χάσετε 10 κιλά την πρώτη εβδομάδα….ε, αυτό είναι κάτι μη ρεαλιστικό και σίγουρα το αποτέλεσμα δεν θα είναι αυτό που θα θέλατε, και είναι σίγουρο ότι θα απογοητευθείτε. Για αυτό είναι καλύτερα να προχωράτε ‘βήμα - βήμα’. Βάλτε στόχο να χάσετε 4 ή 5 κιλά αυτόν τον μήνα. Αυτό κάνει περίπου 1 κιλό και ανά εβδομάδα. Δεν είναι αυτός ο στόχος πιο ρεαλιστικός; και πιο εύκολος να πραγματοποιηθεί; Επίσης, για να το κάνετε πιο εύκολο και διασκεδαστικό για σας και να πετυχετε το στόχο σας (να χάσετε 4-5 κιλά αυτόν τον μήνα), μπορείτε να υποσχεθείτε στον εαυτό σας ένα δώρο: να αγοράσετε το άρωμα που λατρεύετε ή το φόρεμα που είδατε στη βιτρίνα χθες, ή να χαρίσετε στον εαυτό σας ένα διήμερο σε ξενοδοχείο 5 αστέρων…

Πολλές φορές όλοι γύρο μας μας λένε, για το καλό μας, για την υγεία μας, ότι πρέπει να χάσουμε βάρος – η μητέρα μας, ο/η σύντροφος μας, οι φίλοι μας, ο γιατρός μας. Ξέρετε ότι έχουν δίκαιο. Αλλά αν η θέληση δεν έρχεται από μέσα μας είναι δύσκολο να ξεκινήσουμε ή να συνεχίσουμε το πρόγραμμα διαχείρισης βάρος μας. Για να ενθαρρύνετε τον εαυτό σας σκεφτείτε τα αγαπημένα σας πράγματα που θα κάνατε αν είχατε το ιδανικό σας βάρος: να παίζετε με τα παιδιά σας, να κάνετε ποδήλατο ή να περπατήσετε στο πάρκο μια ώρα χωρίς να κουραστείτε, να βγείτε στη παραλία με το καινούργιο σας μαγιό. Οτιδήποτε και αν είναι αυτό, βαλτέ το ως στόχο!

Καλή επιτυχία!

5 σχόλια:

post2.soo είπε...

Έχεις απόλυτο δίκιο. Πάντα ήμουνα αδύνατη 45 κιλά και δυστυχώς ένα πρόβλημα υγείας με έκανε να βάλω 15 κιλά μέσα σε 6 μήνες!~
Από τότε άρχισα να κάνω δίαιτα, μου έγινε εμμονή και το μόνο που πέτυχα είναι να μην χάσω γραμμάριο.
Τελευταία δεν με νοιάζει να χάσω κιλά αλλά ένα περίεργο πράγμα έχω χάσει 3 ολόκληρα κιλά!

Χρύσα είπε...

Μα πόσο σωστά είναι αυτά που λές! Πολλές φορές μας είναι δύσκολο να καταλάβουμε οτι πάνω απο όλα πρέπει να έχουμε υπομονή και οτι τίποτα δεν κερδίζετε μέσα σε μια μέρα.
Η Ρώμη δεν χτίστηκε σε μια μέρα άλλωσττε.

Να είσαι καλά να μας εφοδιάζεις πληροφορίες!
Καλημέρα!
xo

elena είπε...

Με μικρά βήματα μπορούμε να καταφέρουμε μεγάλα πράγματα.
Τα μεγάλα βήματα δεν θα μας φέρουν μεγάλα αποτελέσματα.
Καλημέρα σε όλους!
:)

Phivos Nicolaides είπε...

Αν ακολουθούμε το "Παν Μέτρον Άριστο" τότε ίσως κάτι να καταφέρουμε.

MariaZ είπε...

Μετά απο δυο εγκυμοσύνες και αρκετά περιττά κιλά (30 το σύνολο) αποφάσισα οτι δεν πάει άλλο και οτι θέλω πίσω τον παλιό καλό εαυτό μου (εκεί γύρω στα 58) Ξεκίνησα λοιπον με μια ισορροπημένη διατροφή κι έχω ήδη χάσει 10 κιλά και συνεχίζω. Θέλει υπομονή κι επιμονή και φυσικά "συν Αθηνά και χείρα κίνει"